A Beautiful Mess

ENTRY AUTHOR FCBOOK TWITTER INSTAGRAM NEWER OLDER +FOLLOW
YOUR 'FOODS' TO 'EAT'

Thoughts rule the world

CREDITS
Template by Aqila Farah Zulkifli . Basecode by Yasmin/Yacemin.
Header by Aina Najihah
Re-dit by Jemi
CECITER ASRAMA #3
Photobucket
Mencube berbaik dengan orang yang tak baik dengan kite kerane dendam belum tentu menjanjikan bahagie.. kn? miey pn cube jauhkan diri dri mlakukan prkare-2 yg tak elok. miey cube demi orang-2 yang miey sayang. pekakkan telinga dan butekan mate.buat hal kite je. jangan layan lah hal diorang. ape yg kite buat mesti ade blasannye kn? irhhh, rindu plak kengkawan lame yg slalu dorong miey.

tapi skrang, miey sndiri lak kene dorong diri miey sndiri. miey jatuh miey sendiri kene bangun. kat sini belum tntu ade orang yang baik hati hulurkan tangan dan memberi dorongan. kat sini memang miey btol-2 kene dikarikan diri miey. dekat kuantan nih kene lah jiwang sket. layan perasaan sorang-2, masalah luah dkat buku je. ewaahhh! gituu kan.. takde dh org nk dngor curhat kte :D kalu dulu masing-2 open heart blake. haaa nak cerite mari sni. kaunter sentiase bukak! tp skrang? nak crite, nk makan pnampar ke? pergi main jauh. hihii.. tokok tambah je miey nih melebih. nyaknye guh. miey bosan tahu dok sekoloh sane!! miey nk pndohh.................................harap miey sayang cite-2 miey je. erghh. huhuu.. k lah. smpai sini dulu. mood tak brape nak normal. haaaaaa, ciao!

sincerely : jemiey ♥ 

0 comment[s] | back to top