A Beautiful Mess

ENTRY AUTHOR FCBOOK TWITTER INSTAGRAM NEWER OLDER +FOLLOW
YOUR 'FOODS' TO 'EAT'

Thoughts rule the world

CREDITS
Template by Aqila Farah Zulkifli . Basecode by Yasmin/Yacemin.
Header by Aina Najihah
Re-dit by Jemi
OUT FROM SID :'(
Photobucket

Sebek molek arini sebab last doh sekolo SID. miey dah kene tendang sebab dapat surat cinte dari SMV Kuantan tuu. nak nangis td jmpe genk-2 sekalian tp tahan je.. why? kene katang lahh. puang kangg ^^ miey janji takkan lupe mmber-2 lame miey. persahabatan tahun lepas adelah terbaik and 3Kazwini miey akan kenang sampai bile-2. memang susoh nok lupekan semue kenangan tu. tapi pe leh buat kan? miey kene capai cite-2 miey untuk bahagiekan parents miey. so miey kene lepaskan diorang and capai cite-2 miey.. miey akan cube sebaik mungkin bia dapat capai cite-2 miey.. guru kaunselor miey, papa [Abd. Razak] pun ade kate lau tu yang terbaik, gi lah.. so miey akan pergi. and hope sgt bila jmpe member-2 nie dia akn tegor miey. bukan wat dok kenal. yelah. miey nie bukan lame sangat pun duk sekoloh SID. lebeh kurang same tempoh je dengan sekolah yang miey akan duduki nnti. gane-2 pun memang SID terbaik sebab warga SID lah yang mengubah miey menjadi lebih baik :') 

Thanks To Allah sebab still kasi miey peluang merasai semue nie and hope umur miey dipanjangkan. miey pun nak umor parents miey dipanjangkan sehinggalah miey dapat buktikan yang miey anak yang bergune.. AMIIN :D kbaii. pray for me 

sincerely : jemiey ♥


0 comment[s] | back to top