A Beautiful Mess

ENTRY AUTHOR FCBOOK TWITTER INSTAGRAM NEWER OLDER +FOLLOW
YOUR 'FOODS' TO 'EAT'

Thoughts rule the world

CREDITS
Template by Aqila Farah Zulkifli . Basecode by Yasmin/Yacemin.
Header by Aina Najihah
Re-dit by Jemi
MISS U A LO‎T :'(
assalamualaikum, 

beginilah keadaan bila berjauhan dari adik tersayang. bila dekat gaduh tak kira masa. bila jauh mula lah merindu. ececehh, jiwang je kan? hihi. kalau boleh, sehari tak gaduh memang tak sah. sekarang, adek ade dekat Terengganu. pergi menginao dekat rumah mak sedarenye selame 1minggu.

oke, semalam OTP dengan si adik ni, mula biase je dia cakap dengan mak, ayah and kakak. pahtu tetiba dia nak cakap ngan miey. so miey oke je lah. lagipun rindukan dengan adek yang lame tak gaduh nie :D

mula dia kate ; "Musuh ketat , lame dok gaduh." pahtu kan miey tak dengar mane sebab suara dia sekat. so dia ulang balik. tapi dia nak nangis. miey pm marah lah dia ; "nape gok nangis ea, dakyoh nangis2 lah" mase tu miey dah nangis pun. sebak and rindu punye pasal. and sebab ego dengan femly taknak nangis depan diaorang. terpakse marah adik. tapi tak tahan. haha! terus nangis then takleh nak cakap dengan adik. tak sanggup. rindu teramat sangat! hishh. manje jugak kan miey nie? hiihii.

so sampai disini je. act, miey memang rindu adik miey. dia je yang leh buat hari2 miey jadi gila dengan bergaduh dengan dia. tapi sekejap je pun gaduh :D

adek weyh, balik lahh cepat ket. kat terengganu tu banyak dah jalan nak ditutup. kan tak sempat nak balik kena patah balik kat rumah mak sedare. rindu nie !

kbaii :')

sincerely : jemiey 


2 comment[s] | back to top

adek weyh, balik lahh cepat ket. kat terengganu tu banyak dah jalan nak ditutup. kan tak sempat nak balik kena patah balik kat rumah mak sedare. rindu nie !

kbaii :')

sincerely : jemiey