A Beautiful Mess

ENTRY AUTHOR FCBOOK TWITTER INSTAGRAM NEWER OLDER +FOLLOW
YOUR 'FOODS' TO 'EAT'

Thoughts rule the world

CREDITS
Template by Aqila Farah Zulkifli . Basecode by Yasmin/Yacemin.
Header by Aina Najihah
Re-dit by Jemi
CECITER ASRAMA #2
Photobucket


semakin hari rasa semakin tak tahan dengan suasana yang penuh dengan pengaruh negatif --' semakin hari rasa semakin takut nak hadapi semua nie. semua berlaku depan mate dan setiap tingkah laku seseorang tu dari awal masuk asrama sampai sekarang miey boleh nampak perubahannya depan mata sendiri. miey x thu lahh, miey takut orang pun akan anggap miey macam tu. miey dah cuba sedaye upaya halang semua tu berlaku dan harap-2 sangat miey x terpengaruh dengan suasana sekeliling.

ayah miey kabo, kita kene tegar hadapi semua nie dan jangan mudah terpengaruh. kita kene tahu motif kite mari sane. aduiii. terlalu awal rase semua nie berlaku. baru awal bulan 3 dah macam-2 perangai budak hostel berubah. perkataan kesat macam makanan pulak dibuatnye. sebut macam biase je. macam berzikir lakk. miey pulak jd sakit telinge dengar --' miey betol-2 berharap semua tu x jd kat miey. memang zaman moden sekarang kita senang je terpengaruh. tapi now miey sedang mencegah dari terjadi semua tu kat miey. amiiin :D
doakan kejayaan miey. 
sincerely : jemiey ♥ 


1 comment[s] | back to top