A Beautiful Mess

ENTRY AUTHOR FCBOOK TWITTER INSTAGRAM NEWER OLDER +FOLLOW
YOUR 'FOODS' TO 'EAT'

Thoughts rule the world

CREDITS
Template by Aqila Farah Zulkifli . Basecode by Yasmin/Yacemin.
Header by Aina Najihah
Re-dit by Jemi
1# First Time Masak^^
Photobucket

Haaaaa, ehem ehem. Pengumumann pengumumann! 

Harini Cik Miey dah berjaya merajinkan diri ke dapur untuk memasak *tepuk tangan* bagi mengenyangkan perut. Huhuu. 

Cuti seminggu ni memang kerja Miey jadi suri rumah sepanjang masa. Membela si Ayah dengan adik. Almaklumlah, mak pi umrah^^ Terpaksa rajinkan diri pi dapur. So menu hari Masak Sayur Campur. Ewaaah!



Sedap tak? Hahaa. Sebenarnya sayur tu nampak hancur sebab tauhu telur dalam tu dah explode :D Mula mula ikot resepi internet. Duk siapkan bahan'2 yang dimasak, tibe tibe time nak tumis bawang putih yang punya resepi tak bagitahu berapa ulas bawang putih kena tumis. 
Haaa, lepastu dah mula menggelabah telefon kakak sulong tak diangkat. Last'2 Miey telefon kakak Miey sorang lagi. Nasib baik dia angkat, dia pun btau lah blablablaaa* macam mana nak masak. Miey pun apa lagi, ikot kakak bitau.. Resepi tu buang jejauhh.. MERAJUK DENGAN RESEPI >.< 

So hasilnya seperti gambar diatas. Cung dok? Cung kang? Huhuu. Pujian tidak dilayan sama sekali^^ Jadinya inilah masakan pertama Miey selama 17tahun Miey hidup. Eh? Hahaa. Gtg, nak rase makanan yang dimasak sendiri pulak. Wasalam..

sincerely : jemiey 

0 comment[s] | back to top