A Beautiful Mess

ENTRY AUTHOR FCBOOK TWITTER INSTAGRAM NEWER OLDER +FOLLOW
YOUR 'FOODS' TO 'EAT'

Thoughts rule the world

CREDITS
Template by Aqila Farah Zulkifli . Basecode by Yasmin/Yacemin.
Header by Aina Najihah
Re-dit by Jemi
Kasi Awal Sikitt
Photobucket

Haii, sehat semue?? Okayy good. Sekarang dah pukol 6.07 minit pagi. Awal kangg Miey bangun? Huhuu. Rase macam dok caye leh bangun awal gini XD Selalunye cuti cuti macam ni dah matehari terpacak atas kepale baru bangun.. Tapi tak selalu sangat lah. Huhuuu *Bekup diri sendiri* 

Tapi.. Miey ni bangun bukan sesaje tau. Miey bangun adehal. Important tau. Hehee. Ini semue kerja punye pasal. OT sangat lah. Aku jugak kene bangun awal >.< 5.30 pagi Miey dah bergerak ke toilet tau. Awal tak awal tak? Pufft. Bukan pe sangat punn, kerja tadika kan. Kene ade OT sebab mak ayah diorang mesti nak pi kerja punyee. 

So harini dah 2 hari Miey pecah rekod bangun awal. Dulu adelah time nak pegi sekolah. Tapi tak heran sangat sebab kite yang memang nak bangun awal. Hadui..

Ngantuk nyee. Terpakse tahan ni untuk mencari rezeki. Klah. Miey blah luu :) Wasalam.

Konklusinyeee : Jadi guru tadika lebih susah dari mende lain. Sebab? Sebab guru tadika pemangkin budak2 untuk minat berbelajar :D

sincerely : jemiey ♥ 




0 comment[s] | back to top