A Beautiful Mess

ENTRY AUTHOR FCBOOK TWITTER INSTAGRAM NEWER OLDER +FOLLOW
YOUR 'FOODS' TO 'EAT'

Thoughts rule the world

CREDITS
Template by Aqila Farah Zulkifli . Basecode by Yasmin/Yacemin.
Header by Aina Najihah
Re-dit by Jemi
Agak-2 Bila Kerajaan Nak Tubuhkan "Kedai Handphone 1Malaysia"?
Photobucket

haaa, pelik tak post title miey nie?? mesti pelikkan kan?? yang mengidam phone baru tuu mesti rase nak kan kerajaan tubuhkan KEDAI nie?? mesti terimpi impikan potongan harge brape untuk handphone yg diidamkan kan?? Wow O.o 

macam ni lah kan, miey nie agak bengkak lah jugak sebenarnye sebab terpakse kasi phone miey yang dibeli oleh ayah buat kali kedue yang tak sampai 1bulan pakaii tuu.  mmg setiap phone yg miey dapat xpnoh lame kekal --' pufft..

Mesti korang pernah dngar kan berita pasal klinik 1Malaysia yang kene bayar Singgit tu je kan? n Pasaraya 1Malaysia tu yang murah dari yang lain.. kalu ade Kedai HP 1Malaysia mesti ramai yang serbu kan? #termasuklah tukang taip nih. hiihii. lau ade kedaii tu mesti ayah miey beli selalu phone baru kat miey.. wahhh! tapi harapan tinggal harapan je. 

ayah miey kate :

Biar habis belajor luu baru pegang handphone baru. yelahkan, lagipun balik asrama sekejap je. pakaii handphone baru pn bukan merase sangat lau sekejap kan? huhuu..

betol gok ow, bazer duit je. kan kan? tapi memang best lah kalu ade Kedai macam tu.. hope kerajaan tubuhkan. jyeahh :D kbaii.

sincerely : jemiey ♥ 

0 comment[s] | back to top