A Beautiful Mess

ENTRY AUTHOR FCBOOK TWITTER INSTAGRAM NEWER OLDER +FOLLOW
YOUR 'FOODS' TO 'EAT'

Thoughts rule the world

CREDITS
Template by Aqila Farah Zulkifli . Basecode by Yasmin/Yacemin.
Header by Aina Najihah
Re-dit by Jemi
Superman. Apakah?
Photobucket

Superman nie satu brand yang sekarang nie remaje suke sangat pakaii. tak kesahlah baju ke, topi ke or papelah. yang penting ape motif nak diberikan dengan memakai baju Superman bagaii tu? ayah kate dunia nak kiamat dah. sebab tu ramaii guna brand yahudi skarang. Superman tu brand yahudi kan? kan? aduii. dulu Domo. haaa.. Domo miey suke. dah beli pun beg dye satu. rase khilaf tu ade lah jugak sebab lepas beli ayah macam tak suke je --' tapi sokay lah, dah lepas.. Angry bird pun ade jugak. kawan kasi yang keychan punye. ambik jelah kan alang-2 orang dah kasi. tapi tak kuase dah lah aku nak beli nie. banyak duit aku! haha. Tapi miey hope brand nie miey tak gile-2 lah macam Domo nie. hiihii. miey sedang mencuba memboikot barang Yahudi. anda bila lagi? agak-2 next brand ape lak?hiihii. klahh. baii :D

sincerely : jemiey ♥

0 comment[s] | back to top