A Beautiful Mess

ENTRY AUTHOR FCBOOK TWITTER INSTAGRAM NEWER OLDER +FOLLOW
YOUR 'FOODS' TO 'EAT'

Thoughts rule the world

CREDITS
Template by Aqila Farah Zulkifli . Basecode by Yasmin/Yacemin.
Header by Aina Najihah
Re-dit by Jemi
"HIKHOK" apekah?
Photobucket

untuk post miey yang nie. miey nk mintak pendapat korang lah.. kawan miey kat fb pn heran knape skarang prempuan suke sangat guna perkatan "HIKHOK" smase posting or komen or yang sewaktu denganye. agak2 koranglah "HIKHOK" tu maksudnye ape? ayukah? excitedkah? hotkah? marketkah? sukakah? tp kann.. ade yg komen "HIKHOK" tu bunyinye macam khinzir. kalau difikirkan boleh diambil kira jugak. tapi nape ramai sangat guna perkataan tu? bagi miey lah kan.. banyak lagi kita leh guna untuk gantikan perkatan "HIKHOK" tu.

sebagai contoh lah kan :

HAHA
.
HUHU
.
HIHI
.
HEHE
.
HOHO
.
NGEE
.
HEE

okeh, bukan miey nak pertikaikan perkataan "HIKHOK" tu. mungkin ade yang kate saje suke-2 guna perkataan tu. tapi bg miey lah kan.. korang tak rase menyampah ke dgn perkataan tu? alahai...

untuk suke-2 jugak miey nak letakkan komen miey at fb member miey yang jugak konfius sal "HIKHOK" nie..

1st

2nd

3rd

so semoga kawan2 dapat memberi pendapat dan berkongsi pendapat.

sincerely : jemiey ♥

1 comment[s] | back to top

1st

2nd

3rd

so semoga kawan2 dapat memberi pendapat dan berkongsi pendapat.

sincerely : jemiey ♥