A Beautiful Mess

ENTRY AUTHOR FCBOOK TWITTER INSTAGRAM NEWER OLDER +FOLLOW
YOUR 'FOODS' TO 'EAT'

Thoughts rule the world

CREDITS
Template by Aqila Farah Zulkifli . Basecode by Yasmin/Yacemin.
Header by Aina Najihah
Re-dit by Jemi
Aku Dah Pandai Main Coding Lah :D
Photobucket

Hello! miey heppy gila lahh! miey dah pndai main coding blog ni.. hehe.. blog miey pun tak lah berat mane.. dulu memang jakun gila lah nak main coding2 nie --' nak mintak tolong orang pn susah sebab ramai yang miey tak kenal. dah lame miey buat blog nie. tapi kan.. miey tak pernah nak melayan pun blog miey nie. nape ea? bagi miey blog tak lah seronok sangat. baik berFaceBook kan? hiihii. tapi skarang? bukak internet teros pergi tgk blog miey yang jambu nie :D kawan-2 pun dah mula muntahkan balik ayat miey dulu-2. yelah kan, dulu bukan kemain tak suke kaler pink. tahu tak kawan-2 kate ape?

" Dulu bukan kemain aku benci pink lah, tu lah.. skrang blog mg penuh dengan kaler pink. aku yang suke pink dok lah smpaii gila gitu " 

dengki lah tu miey suka kaler pink :D lagipun pink nampak skit macam wanita melayu terakhir kan? oke tipu! huhu.. so siapa yang nak mintak miey tolong dia bercoding. no hal! lau free siap cepat lah nanti..
 kbaii :D

sincerely : jemiey ♥ 

0 comment[s] | back to top