A Beautiful Mess

ENTRY AUTHOR FCBOOK TWITTER INSTAGRAM NEWER OLDER +FOLLOW
YOUR 'FOODS' TO 'EAT'

Thoughts rule the world

CREDITS
Template by Aqila Farah Zulkifli . Basecode by Yasmin/Yacemin.
Header by Aina Najihah
Re-dit by Jemi
TAHNIAH | WAN IZYAN FATIN
assalamualaikum.


nmpak budak yang memegang beg domo tu? #beg-kita-samalah :) dia nie miey knal kat fb jeh. face to face still belom lagi. tapi kang miey kagum dengan dia sebab semua usaha dia selama nie berbaloi-baloi. semua orang dah tahu kan UPSR dah diumumkan? haaa, nie lah calon UPSR-nye. 
so, tadi baru sempat nak tanye dia dapat berape A. 
haa, nie jawapanye :


kalau miey dah happy gila dapat 4A 1B. yelah, miey bukan-nye target 5A macam dia. kalau dia miey leh faham kenape dia sedih. dah target 5A tapi dapat 4A. siapa yang tak sedih kan?
tapi, miey sangat bangga lah dia dapat 4A. kuat gila dia usaha. miey dlu pun 3A 1B 1C dah bapak happy sebab kita target 1A pun dah cukup. hiihii.
miey ade kate kat adik Izyan nie. kalau dapat 5A, dapat lahh habuannya. untuk bukti :


haa! alang-2 dapat 100ringgit kan, leh lah beli hdiah sikit kat adik Izyan nie. tapi dia dapat 4A lakk? nak kasi ape erkk? pikir dulu lahh. hihiii. 

anyway Congrats tuk adik Izyan sebab dapat 4A 1B. semoga apa yang dia ceburi dalam hidup dia memberi pulangan yang lebih lumayan dari sebelumnya :D

sincerely : jemiey 





2 comment[s] | back to top