A Beautiful Mess

ENTRY AUTHOR FCBOOK TWITTER INSTAGRAM NEWER OLDER +FOLLOW
YOUR 'FOODS' TO 'EAT'

Thoughts rule the world

CREDITS
Template by Aqila Farah Zulkifli . Basecode by Yasmin/Yacemin.
Header by Aina Najihah
Re-dit by Jemi
siapakah gerangan beliau ?
assalamualaikum.

sebelom tidor lena dibuai mimpi nie. miey nak tahu siapkah gerangan yang miey sebutkan kat entry tu. sebenarnya bukan pape sangat pun. just miey excited gila nak tahu siapa gerangan follower miey yang ke-100. hihii ! heppy gak kan follower dah naik secare mendadak nie. 


terkejut lembu miey :D 

so, miey harap bangun esok ade lah follower yang ke-100 nie. mungkin korang anggap follower ke-100 nie biase jeh. tapi bagi miey luar biase ! sebab miey tak sangke tinggi ni follower miey. haahaa. lagipun blog nie baru hidop. tu yang heppy sangat tu.
so, takat nie je lah. mate miey dah berat nak bukak. so nak jumpe kekasih hati. ABANG KATIL ♥ sian dia tunggu lame kehadiran miey. hihihii #gatal
oleh itu, goodnite keyh ! have a nice dream like me. wow ♥ kbaii

sincerely : jemiey 

1 comment[s] | back to top