A Beautiful Mess

ENTRY AUTHOR FCBOOK TWITTER INSTAGRAM NEWER OLDER +FOLLOW
YOUR 'FOODS' TO 'EAT'

Thoughts rule the world

CREDITS
Template by Aqila Farah Zulkifli . Basecode by Yasmin/Yacemin.
Header by Aina Najihah
Re-dit by Jemi
LEPAK BERMARUAH
hey, assalamualaikum. 

agak sewel sket tajuk post miey malam nie. disebabkan mata ngantuk tajuk post miey dah macam ustazah kan? hihihi. 
story start ! harini miey mai skolah nak antar borang sijil berenti skola kat cikgu kelas miey. sebelum pergi pagi tu, miey pergi lepak kat rumah dayah kembang sebab miey keseorangan. haahaa ! so malas lah pergi awal-awal skola. so mase lepak kat rumah dia ni, miey pun ade amik gambar 2keping. skit je, tapi penting ! hahaa. lepas rehat miey buat muka tak besalah lalu depak makguard nie masuk skola. eh eh, skola awak ke? hahaha. boleh tahan lah skola saya sebab cikgu ade kate. "skolah nie skolah kita, so pandai2 lah jage skolah kite bersame" so pandai2 jugak lah kan pecah peraturan #shhh :D

PICTURE REVIEW :

gambar nie kan gambar muke mie ade jerawat, nampak yang kecik2 tumbuh kat pipi kiri tu? aduii, nasib miey terime seadanya. hihihi.

gambar nie miey beli dengan kuzen miey tau ! 1ringgit 50sen. ingat nak beli bebanyak, tapi tak cukup duit. so beli yang nie je lah. tapi berbaloi. gambar nie miey kasi kat kawan miey sebab dia minat dan dia pun banyak tolong miey macam macam. so ape salahnye kita korbankan 1ringgit 50sen tu. kawan lebih berharga dari gambar nie :D

kbaii
sincerely : jemiey 


0 comment[s] | back to top

gambar nie kan gambar muke mie ade jerawat, nampak yang kecik2 tumbuh kat pipi kiri tu? aduii, nasib miey terime seadanya. hihihi.

gambar nie miey beli dengan kuzen miey tau ! 1ringgit 50sen. ingat nak beli bebanyak, tapi tak cukup duit. so beli yang nie je lah. tapi berbaloi. gambar nie miey kasi kat kawan miey sebab dia minat dan dia pun banyak tolong miey macam macam. so ape salahnye kita korbankan 1ringgit 50sen tu. kawan lebih berharga dari gambar nie :D

kbaii
sincerely : jemiey