A Beautiful Mess

ENTRY AUTHOR FCBOOK TWITTER INSTAGRAM NEWER OLDER +FOLLOW
YOUR 'FOODS' TO 'EAT'

Thoughts rule the world

CREDITS
Template by Aqila Farah Zulkifli . Basecode by Yasmin/Yacemin.
Header by Aina Najihah
Re-dit by Jemi
HOORAYYY !
assalamualaikum.

hiihii, heppy gila hari ni. nak tahu kenape? #taknak tahu diam! hehee. sebab miey dapat duit 100ringgit kat sekolahh. enjoyy!! tapi taklah enjoy sangat sebab kena kasi kat mak lahh duit tu. nanti miey boros. hehe, perempuan kan. huhuu. mari pagi tadi rase macam mata duitan lak hanya semata demi duit. alahhh, bukan 10sen, 100ringgit tu. memang kena maii lahh. rugi kalu tak maii :)

sebelum tu?


miey and kawan-kawan pegi snap suasana sekolah dulu. tapi bukan tu sebab dia. kitaorang nie jeh yang nak sangat bergambar. alahhh, kenangan nie :D belum tentu boleh jumpe lagi tahun depan dengan kengkawan nie. huhuu, memang heppy gile weyhh. hehee.

tapi mak kate, duit tu kena guna tuk keperluan nak masuk teknik. so, takleh nak enjoy mane lahh. k lahh, out.
wassalam.

sincerely : jemiey 

0 comment[s] | back to top