A Beautiful Mess

ENTRY AUTHOR FCBOOK TWITTER INSTAGRAM NEWER OLDER +FOLLOW
YOUR 'FOODS' TO 'EAT'

Thoughts rule the world

CREDITS
Template by Aqila Farah Zulkifli . Basecode by Yasmin/Yacemin.
Header by Aina Najihah
Re-dit by Jemi
Got A New Job!
assalamualaikum



hari ni miey nak citer apa yang berlaku malam semalam! gila happy :D nak tau? semalam mak sedare [maksu]  miey datang rumah tau hantar kakak balik. pastu, maksu nie takde pekerja kat tadika dia tuk 3minggu sebab pekerja dia pergi kursus. so alang-2 miey nie sedang menunggu kerja. why not ambik je kan tawaran tuk bekerja yang dah ada depan mata ni? lagipum mengajar and layan bebudak jehh :) bukan susah sangat. perangai miey pun macam bdak-2 gak. nakal tak tahu arah. hahaa.

so selama bekerja nie mesti takleh activekan Facebook-Blogger kan? aduii. yang nie yang susah sikit. dah lame manja dengan sumer nie memang susah lah nak lepas. hihii. tapi papepun kena ambik jugak kerja tu sebab miey memang perlu kerja tu. dekat lagi! tempat tinggal and makanan dah disediakan. so terima and bekerja jeh. Peluang Emas Kot :D hihihii. syiok gila lahh~

ceritanya berakhir disini. #nok-kabonye-dia-dapat-keje. hihii.
kbaii..


sincerely : jemiey 

0 comment[s] | back to top