A Beautiful Mess

ENTRY AUTHOR FCBOOK TWITTER INSTAGRAM NEWER OLDER +FOLLOW
YOUR 'FOODS' TO 'EAT'

Thoughts rule the world

CREDITS
Template by Aqila Farah Zulkifli . Basecode by Yasmin/Yacemin.
Header by Aina Najihah
Re-dit by Jemi
geram aku !
assalamualaikum.

nampak tajuk besar tu? haaa ! 
dah lame tak bukak blogger ni. taim bukak je dah marah2 kan? kenape? meh nak citer..
 memang gila tak puas hati lahh dengan satu citer yang endingnye bukan yang dijangke. ohh tak fair betol.. nak tahu citer ape??


citer nie lahh..! SOFFIYA.

mula2 miey heppy gila tanggapan miey yang fiona tu mati betol. then ingat tanggapan yang seterusnya betollah jugak. ape tanggapan miey yang seterusnya?
miey ingatkan pak kamal nie mati jugak follow anak dia. eh eh ? kenape terselamat? sepatutnya soffi dengan ilyas lah yang bersame akhir cerite. nie si kamal tu pun ade. memang tol2 diluar jangkaan miey. kesian kat ilyas keseorangan. patutnye miey kene jadi pendamping ilyas #miang ! hihih. 
tapi sebenarnye bukan geram sangat pun. cume geram sebab jangkaan miey tersasul. nasib citer nih tak tengok dari awal. kalau tengok dari awal. mesti rase cam nak buang je tv dalam tong sampah. hehe. 
semangat lebih je miey nie. buat tak punn. hahaa. miey tahu mesti ade gakk yang tak puas hati cam miey nie :D

tapi yang penting, miey suke lakonan fiona. terbaik ! hehee. kbaiii.

sincerely : jemiey 


0 comment[s] | back to top